• Products
    مطابق با جستجوی شما محصولی یافت نشد. توجه فرمایید که در جستجو ترتیب عبارات وارد شده مهم می باشد.

    هزینه ERP چقدر است

    هزینه یک پروژه ERP بسته به فروشنده ، ماژول ها و مدل استقرار بسیار متفاوت است. به طور کلی ، کل هزینه ها ممکن است از کمتر از 10،000 دلار در سال تا میلیون ها دلار سالانه باشد. سیستم های ERP با در نظر گرفتن نیاز مخاطبان هدف , قیمت گذاری می شوند ، بنابراین سیستم هایی که برای ظهور مشاغل و دارای رشد بالا ساخته شده اند مقرون به صرفه تر از سیستم های مورد استفاده شرکتهای Fortune 500 خواهند بود.

    ERP مبتنی بر ابر و به طور خاص گزینه های SaaS چند مستاجر ، معمولاً هزینه های کمتری نسبت به نرم افزار های داخلی دارند ، زیرا هیچ سخت افزاری برای خرید وجود ندارد و هیچ متخصص سیستم برای استخدام وجود ندارد. با یک راه حل SaaS ، فروشنده از نگهداری مراقبت می کند و از مشتریان خود سالانه هزینه می گیرد ، که اغلب به ازای هر کاربر است .

    بر اساس ماژول مورد نیاز شما قیمت ERP نیز متفاوت خواهد بود. راه حل ها ممکن است با عملکرد اصلی برای امور مالی و مدیریت موجودی اولیه سفارشات همراه باشند ، اما اضافه کردن ماژول های مکمل هزینه اضافی را به همراه دارد.

     با استفاده از نرم افزارهای داخلی ، شرکت ها مجوز دائمی را خریداری می کنند که گران تر است ، اما این یک بار هزینه دارد. همانند SaaS ، قیمت این نرم افزار بر اساس نوع و تعداد ماژول های مورد نیاز متفاوت خواهد بود . اما آنهایی که سیستم های داخلی را انتخاب می کنند ، هزینه سرورها و سایر زیرساخت ها برای میزبانی نرم افزار را نیز پرداخت می کنند ، اغلب برای پرداخت هزینه تعمیر و نگهداری دردسترس هستند و ممکن است نیاز به تقویت کارکنان فناوری اطلاعات خود داشته باشند. یک مدل ترکیبی می تواند حتی گران تر باشد ، زیرا به بسیاری از منابع نیاز دارد علاوه بر هزینه اشتراک برنامه های ابری ، از ERP داخلی پشتیبانی کنید.

    در آخر ، به یاد داشته باشید که هزینه های ERP فراتر از مجوز است. هنگام محاسبه TCO از راه حل های مختلف ERP ، عامل در اجرا و هزینه های عملیاتی مربوط به سفارشی سازی ، تعمیر و نگهداری ، آموزش ، ارتقا و پشتیبانی است. این هزینه ها از یک ارائه دهنده به مشتری دیگر متفاوت خواهد بود ، بنابراین با احتیاط تلاش خود را انجام دهید و سوالات زیادی را بپرسید  تا برآورد واضحی از کل هزینه ، اعم از Capex و Opex بدست آورید.

    توضیحات خود را بنویسید

    back to top
    فیلترگذاری